با توجه به دیجیتالی شدن دنیای جدید ، در تمامی کسب و کارها ، حتی کسب و کارهایی که فکرش را هم نمیکردید….

به زودی باید با نحوه ورود و تعامل به کسب و کارهای مختلف آشنا شد.

پردیس یدک هم ازین قاعده مستنثنی نمی باشد.

و به جهت فراهم آوردن خدمات اینترنتی فروش محصولات خود به مشتریان و همکاران گرامی ،سایت هم اکنون آماده به کار می باشد.

به منظور رفع مشکلات مشتریان و همکاران گرامی در بهره برداری از سایت ، این بخش ایجاد شده است و به سوالات پر تکرار پاسخ داده شده است.

اگر سوال شما در بین سوالات زیر نبود ، از فرم انتهای صفحه آن را ارسال کنید.

 

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

ارسال محصولات پردیس یدک به سراسر کشور و از طریق باربری خواهد. بود.

پرداخت هزینه ها به صورت پس کرایه و برعهده مشتری می باشد.

 

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.
در انتهای هر ایمیل درج شده ” چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید ” شما می توانید پس از دریافت اولین ایمیل ، عضویت خبرنامه را لغو کنید.
برای تغییر ایمیل یا اصلاح کد ملی با همان ایمیلی که ثبت نام کرده‏‌اید به info@pardisyadak.ir ایمیل بزنید.
اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط می‌توانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.

دوست دارم از پردیس یدک خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم ؟

پردیس یدک نام آشنای بسیاری از فعالین این عرصه می باشد.اگر در این زمینه فعالیت میکنید به راحتی می توانید جویای نام و اعتبار شرکت پردیس یدک از همکاران شوید . همینطور برای اطمینان از صحت فروشگاه به آدرس سایت دقت فرمائید. سایت Pardisyadak.ir  هیچ دامنه ی مشابه دیگری ندارد. لطفا دقت کنید که دقیقا همین آدرس در نوار آدرس ثبت شده باشد.

 

آیا همکاران از قیمت همکاری در سایت بهره مند خواهند شد ؟

: همکاران می توانند از مزایای همکار و خرید عمده با تخفیف ویژه همکاری بهره مند شوند. . البته شرایط همکاری ، شرایط ویژه ای می باشد که پس از تکمیل فرم عضویت و احراز شرایط توسط تیم پردیس یدک و تخصیص نام کاربری و رمز عبور میتوانید از تخفیف های ویژه همکار بهره مند شوید.

برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟

کارشناسان بخش فروش پردیس یدک تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود، کافی و روشن باشد. شما راه‌‏های مختلفی برای کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی محصولات در پردیس یدک دارید. می‌‏توانید از ابزارهای ایجاد شده برای این منظور استفاده کنید.

سیستم پشتیبانی آنلاین ، به صورت لحظه ای آماده پاسخگویی به شما می باشد.

در صورتی که نیاز دارید میتوانید با شماره های پشتیبانی مستقیم که در انتهای سایت آمده است هم تماس بگیرید.

. همچنین پردیس یدک نقدها و نظرهای کاربران را با دیدگاه بی‏طرفانه در سایت نمایش می‏‌دهد که مطالعه آنها می‏‌تواند در انتخاب کالا به شما کمک کند. علاوه بر آن می توانید با فروشگاه از طریق شماره های سایت تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری کسب نمائید.

آیا ممکن است کالایی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟

کالاهای دارای قیمت که در سایت پردیس یدک با وضعیت “موجود” مشخص شده، در انبار پردیس یدک موجود و قابل سفارش گذاری هستند.  لیکن در برخی موارد به دلیل همزمانی سفارشات حضوری و اینترنتی و فاصله ی زمانی به روز شدن موجودی سایت ، ممکن است برخی سفارشات ناموجود شوند. بنابر این بعد از ثبت سفارش و دریافت شماره سفارش و قبل از پرداخت با بخش فروش فروشگاه تماس حاصل فرمائید و پس از مطمئن شدن از استعلام موجودی پرداخت و مراحل دریافت را انجام دهید.
همچنین در طرح تشویقی فروش شگفت انگیز روزانه، تعدادی از محصولات با تخفیف‏‌هایی بسیار ویژه‌‏تر نسبت به فروش‏های ویژه عرضه می‏‌شوند که تنها برای چند ساعت امکان سفارش‏ گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان برسد، وضعیت کالا به “ناموجود” تغییر می‏‌کند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت.

اگر پاسخ سوال خود را نیافتید ، از فرم زیر سوال خود را ارسال کنید.

کارشناسان ما به آن پاسخ خواهند داد.

ارسال سوال