آیا ممکن است کالایی را که سفارش میدهم موجود نباشد؟
کالاهای دارای قیمت که در سایت پردیس یدک با وضعیت “موجود” مشخص شده، در انبار پردیس یدک موجود و قابل سفارش گذاری هستند. لیکن در برخی موارد به دلیل همزمانی سفارشات حضوری و اینترنتی و فاصله ی زمانی به روز شدن موجودی سایت ، ممکن است برخی سفارشات ناموجود شوند. بنابر این بعد از ثبت سفارش و دریافت شماره سفارش و قبل از پرداخت با بخش فروش فروشگاه تماس حاصل فرمائید و پس از مطمئن شدن از استعلام موجودی پرداخت و مراحل دریافت را انجام دهید.
همچنین در طرح تشویقی فروش شگفت انگیز روزانه، تعدادی از محصولات با تخفیفهایی بسیار ویژهتر نسبت به فروشهای ویژه عرضه میشوند که تنها برای چند ساعت امکان سفارش گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان برسد، وضعیت کالا به “ناموجود” تغییر میکند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت.