آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
پاسخ: شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحهای منتقل میشوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.
در انتهای هر ایمیل درج شده ” چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید ” شما می توانید پس از دریافت اولین ایمیل ، عضویت خبرنامه را لغو کنید.
برای تغییر ایمیل یا اصلاح کد ملی با همان ایمیلی که ثبت نام کردهاید به info@pardisyadak.ir ایمیل بزنید.
اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط میتوانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.
دوست دارم از پردیس یدک خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم ؟
پاسخ: به آدرس سایت دقت فرمائید. سایت Pardisyadak.ir هیچ دامنه ی مشابه دیگری ندارد. لطفا دقت کنید که دقیقا همین آدرس باشد.
آیا میتوانم برای شخص دیگری و یا سایر همکاران از پردیس یدک خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
پاسخ: بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در ۴ مرحله تکمیل خواهد شد: ۱) ورود به پردیس یدک، ۲) اطلاعات ارسال سفارش، ۳) بازبینی سفارش و ۴) اطلاعات پرداخت.
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما میتوانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
آیا همکاران از قیمت همکاری در سایت بهره مند خواهند شد ؟
پاسخ: همکاران دارای قیمت همکاری می باشد . البته شرایط همکاری شرایط ویژه ای می باشد که پس از تکمیل فرم عضویت و احراز شرایط توسط تیم پردیس یدک و تخصیص نام کاربری و رمز عبور میتوانید از تخفیف های همکاری بهره مند شوید.
برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم گیری به من کمک کند؟”
پاسخ: کارشناسان بخش فروش پردیس یدک تمام تلاش خود را میکنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود، کافی و روشن باشد. شما راههای مختلفی برای کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی محصولات در دیجیکالا دارید. میتوانید از ابزارهای ایجاد شده برای این منظور از قبیل مقایسه پهلو به پهلو، مطالعه نقد و بررسی و نقاط و قوت و ضعف محصول، ویدئوهای آموزشی، و جدول اطلاعات فنی کالاها استفاده کنید. همچنین پردیس یدک نقدها و نظرهای کاربران را با دیدگاه بیطرفانه در سایت نمایش میدهد که مطالعه آنها میتواند در انتخاب کالا به شما کمک کند. علاوه بر آن می توانید با فروشگاه از طریق شماره های سایت تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری کسب نمائید.
آیا ممکن است کالایی را که سفارش میدهم موجود نباشد؟”
پاسخ: کالاهای دارای قیمت که در سایت پردیس یدک با وضعیت “موجود” مشخص شده، در انبار پردیس یدک موجود و قابل سفارش گذاری هستند. لیکن در برخی موارد به دلیل همزمانی سفارشات حضوری و اینترنتی و فاصله ی زمانی به روز شدن موجودی سایت ، ممکن است برخی سفارشات ناموجود شوند. بنابر این بعد از ثبت سفارش و دریافت شماره سفارش و قبل از پرداخت با بخش فروش فروشگاه تماس حاصل فرمائید و پس از مطمئن شدن از استعلام موجودی پرداخت و مراحل دریافت را انجام دهید.
همچنین در طرح تشویقی فروش شگفت انگیز روزانه، تعدادی از محصولات با تخفیفهایی بسیار ویژهتر نسبت به فروشهای ویژه عرضه میشوند که تنها برای چند ساعت امکان سفارش گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان برسد، وضعیت کالا به “ناموجود” تغییر میکند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت.
در صورتی که پاسخ سوال خود را در بین سوالات زیر پیدا نکردید از طریق فرم تماس مقابل سوال خود را مطرح کنید. کارشناسان ما بزودی پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.سعی کنید پرسش خود را واضح اعلام کنید. همچنین میتوانید بصورت تلفنی نیز با کاراشناسان ما تماس گرفته و بصورت تلفنی مشاوره دریافت کنید.
با تشکر از حسن انتخاب شما