با توجه به دیجیتالی شدن دنیای جدید ، در تمامی کسب و کارها ، حتی کسب و کارهایی که فکرش را هم نمیکردید….
به زودی باید با نحوه ورود و تعامل به کسب و کارهای مختلف آشنا شد.
پردیس یدک هم ازین قاعده مستنثنی نمی باشد.
و به جهت فراهم آوردن خدمات اینترنتی فروش محصولات خود به مشتریان و همکاران گرامی ،سایت هم اکنون آماده به کار می باشد.
به منظور رفع مشکلات مشتریان و همکاران گرامی در بهره برداری از سایت ، این بخش ایجاد شده است و به سوالات پر تکرار پاسخ داده شده است.
اگر سوال شما در بین سوالات زیر نبود ، از فرم انتهای صفحه آن را ارسال کنید.
هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
ارسال محصولات پردیس یدک به سراسر کشور و از طریق باربری خواهد. بود.
پرداخت هزینه ها به صورت پس کرایه و برعهده مشتری می باشد.
آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحهای منتقل میشوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.
در انتهای هر ایمیل درج شده ” چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید ” شما می توانید پس از دریافت اولین ایمیل ، عضویت خبرنامه را لغو کنید.
برای تغییر ایمیل یا اصلاح کد ملی با همان ایمیلی که ثبت نام کردهاید به info@pardisyadak.ir ایمیل بزنید.
اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط میتوانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.
دوست دارم از پردیس یدک خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم ؟
پردیس یدک نام آشنای بسیاری از فعالین این عرصه می باشد.اگر در این زمینه فعالیت میکنید به راحتی می توانید جویای نام و اعتبار شرکت پردیس یدک از همکاران شوید . همینطور برای اطمینان از صحت فروشگاه به آدرس سایت دقت فرمائید. سایت Pardisyadak.ir هیچ دامنه ی مشابه دیگری ندارد. لطفا دقت کنید که دقیقا همین آدرس در نوار آدرس ثبت شده باشد.
آیا همکاران از قیمت همکاری در سایت بهره مند خواهند شد ؟
: همکاران می توانند از مزایای همکار و خرید عمده با تخفیف ویژه همکاری بهره مند شوند. . البته شرایط همکاری ، شرایط ویژه ای می باشد که پس از تکمیل فرم عضویت و احراز شرایط توسط تیم پردیس یدک و تخصیص نام کاربری و رمز عبور میتوانید از تخفیف های ویژه همکار بهره مند شوید.
برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم گیری به من کمک کند؟
کارشناسان بخش فروش پردیس یدک تمام تلاش خود را میکنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود، کافی و روشن باشد. شما راههای مختلفی برای کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی محصولات در پردیس یدک دارید. میتوانید از ابزارهای ایجاد شده برای این منظور استفاده کنید.
سیستم پشتیبانی آنلاین ، به صورت لحظه ای آماده پاسخگویی به شما می باشد.
در صورتی که نیاز دارید میتوانید با شماره های پشتیبانی مستقیم که در انتهای سایت آمده است هم تماس بگیرید.
. همچنین پردیس یدک نقدها و نظرهای کاربران را با دیدگاه بیطرفانه در سایت نمایش میدهد که مطالعه آنها میتواند در انتخاب کالا به شما کمک کند. علاوه بر آن می توانید با فروشگاه از طریق شماره های سایت تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری کسب نمائید.
آیا ممکن است کالایی را که سفارش میدهم موجود نباشد؟
کالاهای دارای قیمت که در سایت پردیس یدک با وضعیت “موجود” مشخص شده، در انبار پردیس یدک موجود و قابل سفارش گذاری هستند. لیکن در برخی موارد به دلیل همزمانی سفارشات حضوری و اینترنتی و فاصله ی زمانی به روز شدن موجودی سایت ، ممکن است برخی سفارشات ناموجود شوند. بنابر این بعد از ثبت سفارش و دریافت شماره سفارش و قبل از پرداخت با بخش فروش فروشگاه تماس حاصل فرمائید و پس از مطمئن شدن از استعلام موجودی پرداخت و مراحل دریافت را انجام دهید.
همچنین در طرح تشویقی فروش شگفت انگیز روزانه، تعدادی از محصولات با تخفیفهایی بسیار ویژهتر نسبت به فروشهای ویژه عرضه میشوند که تنها برای چند ساعت امکان سفارش گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان برسد، وضعیت کالا به “ناموجود” تغییر میکند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت.
اگر پاسخ سوال خود را نیافتید ، از فرم زیر سوال خود را ارسال کنید.
کارشناسان ما به آن پاسخ خواهند داد.